Sara Rylander

Morning workout -. 1h cardio & abs

Hej! 
Va uppe med tuppen som vanligt i morse, gick direkt ner och fixade i ordning med mina aminosyror och satte in dom i kylen innan jag gjorde mig en kalas frulle. Som ni vet är jag en riktig frukostälskare, finns inget bättre och jag är verkligen en sånn person som måste äta mycket frukost för att orka med hela dagen. Det är enligt mig lätt det viktigaste målet på dagen så därför ser jag alltid till att gå upp i lagom tid för att hinna sitta och avnjuta en maxad frulle. Min standard är som ni kanske vet vid det här laget en stor skål med keso/kvarg, funligt, frysta bär & jordnötssmör, en kopp grönt te och sedan en skål med Pauluns granola efteråt. Åh så gott! Efter att frullen lagst sig ner lite så drog jag iaf ner till gymmet, va där nere vid halv 9 tiden och det va inte en kotte där haha. Lugnt och skönt helt enkelt. Körde ett cardio & magpass idag och det gick riktigt bra. Började med 1 timme på löpbandet, först löpning och sedan PW i slutet. Sjukt go känsla genom hela cardion, underbart när man känner hur svetten bara rinner ner för kinderna och endorfinerna sprutar. Anledningarna till varför jag älskar att träna och framförallt köra cardio. Efteråt stod det också lite mage på schemat: 
- 10 x 3 på total abnomal maskinen
- 10 x 3 (på båda sidorna) på Rotation Torso maskinen
- 20 x 3 Situps på bänk
- 20 x 3 Liggande benlyft 
+ Stretching 

Ett bra pass helt enkelt, vilket känns skönt att få till nu när jag ska åka iväg i några dagar. Kom iaf hem nyss så ska sätta mig och plugga lite nu och göra klart min uppgift. Sen blir det också lite packning och kanske en tur bort till mina grandparents senare, fin fint :) 

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas