Sara Rylander

Träningspass nummer 2

HOLA HOLA

Kände mig lite extra hurtig idag så körde ett till träningspass nu ikväll, va så utråkad efter att ha legat i soffan typ hela dagen så bestämde mig för att dra ner och köra lite styrka eftersom jag skippade det i morse. Skulle även sola lite så då passade det perfekt att träna innan så man blir liite svettig haha, tar ju bättre då. Började passet där nere med att köra lite lättare cardio i 30 minuter, varvade mellan att springa och gå power walk. Va riktigt skönt att få röra sig lite efter att ha suttit stilla i några timmar och det va skönt att bara ta det lite lugnare och inte ta ut sig helt. Efter cardion gick jag in i lyftrummet och körde på lite innan jag solade, kändes bra!

- 10 x 3 Biceps Curl med skivstång 
- 10 x 3 Stående rodd med skivstång
- 5 x 3 Chins
- 10 x 3 Armhävningar
- 2 min Planka 

Och nu är jag somsagt precis hemkommen därifrån, lite brunare och lite hunrigare haha. Ska snart gå och fixa lite mat och sen sätta på filmen jag började kolla på innan. Skön kväll måste jag säga, dumt att klaga! :) 

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas