Sara Rylander

Morning workout - 1h cardio + strength

Back in the gym!

Yes, äntligen va det dags att löka lite efter några dagars vila. Känner att jag måste komma tillbaka lite till min struktur/runtiner som jag la upp efter Rhodos, har blivit lite av och på nu när jag har åkt iväg de senaste veckorna men samtidgit så har jag haft superkul så det är väl sånt man får ta... Bara att ta tag i det igen! Va iaf somsagt riktigt skönt att köra ett pass på gymmet idag, känner mig alltid mycket fräschare och piggare när jag tränar/sköter kosten och sen så är såklart känslan efter ett pass svårslagen! Så underbar. Men iaf på gymmet va det lugnt och inte alls mycket folk vilket alltid är positivt enligt mig. Och mitt träningspass la jag upp som rubriken lyder, alltså cardio följt av styrka. Började i vanlig ordning med en feeeet lökfest som startade på löpbandet med 30 minuters löpning och som avslutades med 30 minuters spinning. Tackar gudarna för Fitnessguruaminosyror haha, seriöst de är så bra och ger mig alltid ork. Sen efter cardion stod det styrka på tur så begav mig direkt in i lyftrummet och körde de här övningarna:

- 10 x 3 Lats pulldown maskinen
- 10 x 3 Biceps curl 

- 10 x 3 Stående rodd
- 10 x 3 Hantellyft åt sidan 
+ Stretching


Och nu sitter jag här hemma med lite lunch framför mig. Har även varit nere och hämtat ut ett nytt underbart paket från bästa fitnessguru, blev sååå glad över denna nya produkten och jag kan garantera att ni kommer att älska den lika mycket som jag gör! Ska självklart visa/ge er en recension om den senare idag men ah, mums säger jag bara. Annars idag då? Nej planerna är inte alls för många, ska packa upp min resväska, städa lite, ta det lugnt och kanske ta en power walk senare ikväll om det inte regnar :) 

Ha en fin söndag, kramis! 

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas