Sara Rylander

Workout - 30 min warm up + strength

Hej å hå

Krigade mig ner till gymmet efter middagen innan, tänkte egentligen skippa det och nöja mig med min power walk som jag tog imorse men nej ett kortare gympass fick det allt bli! Dagens middag kan ni iaf se på bilderna ovan, blev en väldigt stark wok gjord på champinjoner, morötter, lök, vattenkastanjer, paprika, kryddor, såser och fitnessnudlar + en kall kvargsås vid sidan. Blev tyvärr inte så god då min kära mamii råkade hälla i typ halva påsen ingefära i stekpannan haha... Men ah det slank ner och gav mig iaf lite extra energi inför träningspasset. Väl nere på gymmet va det lite mer folk än vad det är på förmiddagarna men det gjorde inte så mycket, mitt favvo löpband va iaf ledigt så jag va nöjd hehe. Planerna inför passet va att först köra en kortare uppvärmning och sen köra lite styrka och så blev det också. Löpte på löpbandet i 20 minuter och gick power walk i 10 min, blev rätt lökigt ändå trots det lilla men kämpade hårt för att inte få det i ögonen och på mina nya fransar haha. När uppvärmningen sen va fenito begav jag mig in i lyftrummet för att jobba lite.

- 10 x 3 Biceps curl 
- 10 x 3 Stående rodd
- 10 x 3 Hantellyft åt sidan
- Armhävningar

 

+ Stretching

Helt okej pass som får godkänt, skönt att iaf få röra sig lite efter att ha degat i soffan ett tag. Nu är jag dock tillbaka där haha, sitter och mumsar på mitt post-workout snack som består av världens godaste proteinpudding (recept & info kommer imon). Kvällen kommer nog fortsätta i samma spår, alltså soffhäng framför en bra serie eller film och bara ta det lugnt. Myyyyysigt :) 

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas