Sara Rylander

Svar på frågestund del 3 - Onödig vätska / Vikt / Kost / Video

Hej! Har ett gäng frågor! ;) 1. Hur gör du för att inte lägga på dig vätska? Och bli av med onödig vätska i kroppen? Jag har svårt att dricka när jag tränar för känner mig trött och svullen... 2. Hur långa sträckor springer du varje dag? 3. Hur fick du ditt samarbete med shein och romwe? 4. Har du någon mål vikt nu när du ska slimma ner dig? KRAM
Hej! Shoot! 1. Ja jag gör egentligen inget speciellt och jag har också dagar som jag känner mig väldigt svullen, dock oftast efter jag ätit en större mängd kolhydrater så för mig så fungerar min kropp som bäst när jag äter mycket protein, högre andel fett och undviker snabba kolhydrater. Sen försöker jag följa dessa tipsen (som du kan läsa HÄR) för att undvika att få en svullen mage. 2. Jag brukar springa minst 6 km men oftast blir det en mil, beror på hur jag känner mig, annars går jag de sista kilometerna upp till milen om jag inte orkar springa. 3. Dom mailade mig och frågade om jag va intresserad och självklart va jag det. 4. Nej jag väger inte mig själv utan jag tittar bara på min bild i spegeln och hur jag känner mig. 

Det verkar som att du dejtar någon just nu, kan du inte berätta om honom och hur ni träffades? :)
Haha detta är väldigt komplicerat… men ah jag har träffat en kille en hel del nu men vi är inte tillsammans, vi tycker om varann mycket och så men det är helt fel tidspunkt tyvärr. Sen hur vi träffades så jobbade vi båda på Rhodos men vi pratade väl för första gången på Rhodos reunion typ haha :) 



 

Hej! Skulle du kunna spela in en video? Du pratade tidigare om att du och några till hade spelat in en rhodos-video, när kommer du att lägga upp den? Har du haft några skador pga din träning? Hur ser en vanlig mat-dag ut för dig?
Hej! 1. Jo det skulle jag kunna. Ja vi gjorde en Rhodos video men tyvärr är det typ helt omöjligt (iaf för en oteknisk person som jag haha) att få upp den på youtube. Vet inte vad felet är men ska försöka lösa det! 2. Ja jag har haft en hel del problem med mina höfter samt knän under vissa perioder. 3. Nu när jag jobbar och har utsatta tider för rast osv så ser en matdag ut såhär:

Frukost - Kvarg blandat med keso och en massa jordnötssmör
Frukost #2 - 
På jobbet blir det en frukt
Lunch - 
Matlåda som brukar bestå av t.ex kött/fisk och grönsaker
Mellis - 
En Questbar
Middag - 
Samma som lunch fast äter hemma
Kvällsmål - 
En frukt eller lite kvarg med granola eller jordnötssmör

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas