Sara Rylander

Workout - 1h cardio + strength

WOHO ÄNTLIGEN FREDAG!

Yes då va det fredag igen och en ny helg är på ingång. Själv har jag dock inget speciellt roligt planerat denna helgen utan jag ser mer fram emot nästa helg då jag äntligen ska åka upp till mitt älskade Stockholm och få träffa alla mina favoriter igen. Finns inte ord för hur mycket jag saknar dom, kommer bli sååå kul! Men ah som sagt, denna helgen har jag inget större planerat så vi får se vad som händer. Min morgon idag startade jag iaf på bästa sättet (as usual) med en extra stor portion med blåbär/kvarg röra med ett x antal skedar jordnötssmör på följt av ett lökigt träningspass på gymmet. Skippade att dra dit igår utan gick istället då en powerwalk ute pga mina jobbiga benhinnor... Men idag så drog jag ner och det gick faktiskt riktigt bra! Passet blev, som rubriken lyder, ett en timmes långt cardio pass följt att lite styrka. Cardion spenderades på löpbandet och cykeln med 30 min löpning, 20 min power walk och 20 min spinning. Efter det så stretchade jag ut och drog in en sväng i lyftrummet där jag körde mina vanliga övningar:

10 x 3 Biceps curl med skivstång
10 x 3 Stående rodd
10 x 3 Hantellyft åt sidan
10 x 3 på Latsmaskinen


Och nu sitter jag hemma i soffan lagom trött haha... Ska snart gå ut i köket och klura ut vad jag ska äta till lunch, lär nog bli någon sorts sallad. Sen blir det rätt lugnt fram tills mamii kommer hem, då ska vi nog köra en runda till stan. Ha en bra fredag hörni, kramis! :)

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas